isabellereinilsson

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av isabelle nilsson - 10 maj 2011 20:14

tjingeling, 

tänkte visa vad jag TROR att jag ska ha på mig på skolavslutningen detta året ;p

först kommer några skor, har inte riktigt bestämmt mig ännu..

ellos.se - Wildflower Cascada Boots 799 :-                                                            jag vill ha den som är inringad i rött.                                                                                                           bik bok - 399 :-                                                                                                     stylebystars.com 699:-                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     någon kommentar? =) men nu ska jag ta och göra annat. vill ni veta en sak?            detta är den ändå låten som lady gaga gjort som faktiskt går att lyssna på.             












































Av isabelle nilsson - 10 maj 2011 17:10

hej, äntligen ! 

har inte seett min finna ponny på två veckor och nu ikväll ska jag till honom och sen ska jag snacka med frida om det finns någon tävling som jag kan ställa upp i med honom.

ÄNTLIGEN, GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER HONOM ! 

men jag uppdaterar kanske imorrn om jag hinner eftersom att de är 11 maj också, 

ska gå med super många orkar inte skriva x) 

nu ska jag dra t stallet, ciao ! / isabellenilssontrorja

 

Ovido - Quiz & Flashcards