isabellereinilsson

Alla inlägg under september 2011

Av isabelle nilsson - 30 september 2011 19:11

....på att uppdatera !

men har haft fyra prov denna veckan, om inte mer.. ;(

men har umgåts lite med magnus också, mycket bra !

menom vi hoppar över hela denna veckan med allt pluggande, så sitter just nu och pratar i telefon med bästan jennifer. planerar inför imorgon , det är kulturnatten och vi ska lyssna på medina ! & träffa mysigt folk ,

söndag blir det match mot karlskrona .

nu blir det att gå en runda med sanybany eller michan,

ciao !

Av isabelle nilsson - 26 september 2011 16:18

tjaaaa !

kom från bussen för en timme sen, dunkar floride musik på högsta volym & snart blire träning, de lär ju bli najz, senare ikväll efter träningen träffar jag magnussss :') 

heydå bitches, skriver kanske senare ikväll, om jag orkar, är helt slutttttttt ;)

nu blir det att byta om till träningskläder, tvätta bort sminket och käka, om en timme kommer sahlsten & hämtar mig, & då ska jag bli klar,  ;)

BYE !

 

Av isabelle nilsson - 25 september 2011 17:12

tjingeling,

beger mig till sanna nu.

matchen idag slutade 4-2,  bra jobbat tjejer !

puss !

Av isabelle nilsson - 25 september 2011 09:43

tjingeling,

idag ska jag till lörby och spela match, önska mig lycka till.

skriver senare,puss !

Av isabelle nilsson - 24 september 2011 15:21

heeeeeeej,

sitter och pluggar in tyskan och det kan jag säg är inte så roligt, sanna är i kivik och vet inte när hon kommer hem och magnus är i olofström & kommer inte på någon annan som jag kan ta mig till, så det får väl bli att fortsätta med pluggandet. sov till vid ett idag, kollade film på morgonen och sen pluggat, farmor och farfar kom hem från italien för några dagar sen, så dom kommer hem senare, så det blir att käka pizza med dom, pizza idag också :$ tjockismat..

sen taggar jag så jävla mycket inför lörby imorgon !!

NU TAR VI DOM TJEJER!

neeeeej, nu ska jag ta och byta om och sen när farmor och farfar kommer ska jag gå en sväng med lufsen.

ni får en bild, hejdåå !

 

Av isabelle nilsson - 23 september 2011 21:08

godkväll.

låten: http://www.youtube.com/watch?v=IoIpxkWzcLM

pizzan var god & nu tänkte jag lägga in lite bilder innan jag ger upp med datan för idag.

tyska prov på måndag så morgondagen spenderas vid köksbordet med böckerna framför mig hela dagen tror jag, är också väldigt taggad till matchen mot lörby borta på söndag. nu får ni lite bilder, blandade tror jag.

sen säger jag ;

godnatt !

bildbomb... det blev två bilder iallafall!


 

Av isabelle nilsson - 23 september 2011 19:56

tjingeling,

nu blir det pizzaaaaa, 

vad tycker ni om headern ? :')

aja, nu ska jag käka, pusss

Av isabelle nilsson - 23 september 2011 16:14

tjingeling,

jacob ska träna så jag hänger med honom till stan 

hörs sen =)

Ovido - Quiz & Flashcards