isabellereinilsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av isabelle nilsson - 31 augusti 2010 20:51

denna texten kommer jag att skriva med hjärtat, för det är till min syster...

  

jag sitter och tänker på dig i bilen hem från stan, jag säger till mamma att vi kan köra inom dig, men vi hinner inte. har tider att passa. jag säger snällasnällasnälla, men nej. och jag som tänkte att komma till dig dagen innan din födelsedag, krama dig och säga grattis i förskott. mitt hjärta slår ett extra slag när jag får ett sms och jag hoppas att det är från dej. när jag fick reda på att du skulle vara sjuk på din födelsedag så trodde jag inte att det skulle vara så illa, men just nu verkar det faktiskt vara det, ellinore johansson! om inte du blir friskt snart så dör jag.. för jag har inte träffat dig sen du var med mig i tosselilla och det känns verkligen för hemskt, måste se dig snart, höra din röst, se dig le. ja allt med dig är så fucking obeskrivligt. jag vet inte om jag med håller på att bli sjuk, för jag sitter här och skakar och mina tårar bara rinner också. men det kan vara något annat en "sjukhet" också. SAKNAD. jag saknar dig något enormt, när jag läser dina gulliga sms du skickar blir jag så glad. aldrig någonsin har någon varit så glad för mig, för MIG. isabellenilsson. och jag längtar så sjukt mycket efter dej..på kvällen när jag ska gå och lägga mig, tänker jag på dig och kan inte sova.och när jag väl somnar är klockan mycket mer än den borde vara, när jag vaknar.. är det första jag ser dig. efter som att jag ser dig le på min mobil. klarar inte av att vara utan dig på något sett så här länge. gumman. snälla du bli frisk. du vet, isabellenilsson, hon som du kallar ängel. men tycker att du är en ängel, SAKNAR DIG. MASSA. imorgon i skolan..ska jag tänka på dig. tänka att din födelsedag är det bästa fast den egentligen inte är det. usch, mår så fucking dåligt när du gör det. din födelsedag borde vara toppen. an ska inte vara sjuk.. ochinte änns orkar sitta vid datan och läsa min fina text.gumman, du är min ängel här på jorden, och du är finare än alla andra änglar i himelen. du är min stjärna, mitt ljus och mitt hjärta, andas inte du. andas fan inte jag heller. lämnar du mig, då lämnar jag jorden, jag hoppas du förstår hur viktig du ärför mig..

 

ellinore 'ellan' johansson

jag hoppas du får den bästa dagen i ditt liv imon..

JAG HOPPAS ATT EN FEÉ KOMMER INATT OCH TROLLAR BORT DIN SJUKHET,

du är det absolut vackraste som finns på jorden

och jag svär, jag ska aldrig lämna dig.

 

Av isabelle nilsson - 30 augusti 2010 21:57

sha,

smom ni ser i rubriken tänker jag faktiskt sova snart. det är skola imorgon och vi har idrott ganska tidigt så det gäller att vara pigg. hoppas vi spelar fotboll på idrotten för det är så kul. annas kommer vi säkert få leka något -.- eller springa massa och jag har sjukt ont överallt så det vill jag inte.

 

jag skrev ju innan att jag skulle ut med sanna ikväll, men så blev det inte.

julia och jag messade lite och sen var ju hon i svängsta med michaela så jag träffade dom en stund, emilija var med med, och sen typ när julia skulle sticka kom dennis också. jag stack hem ganska tidigt imed jag skulle fixa mig, duscha, hitta idrotts kläder till imorgon och massa mer. typ det vanliga. jag har nyss duschat, eller ja.. jag tänkte ju ducsha, men så satte jag på vattnet så var det ASKALLT. men jag tvättade håret ändå, för det var så sjukt äckligt :(' men sen var det ut ur duschen snabbt, man vill ju inte bli förskylld (n'

ni får en bild på mig, så vill jag att ni skriver vad ni tycker om min header.

 

puss/isabellenilssontrorja.

efter skolan imon blir det nog stan med sanna, efter stan (tup vid sex) har vi träff med teatern ;p ska inte fortsätta, men måste gå ditt iaf ;o

 

aja

2 dagar kvar, ellan johansson

du ska bli frisk nu tycker jag, så vi kan träffas

och ha skoj. vi skulle ju faen sova över nu dena helgen som kommer lr hur det var :(

meeeeeeeeen så blir du sjuk

K R Y A Ä L S K L I N G ♥

 

m, jag blir så glad när jag ser dig.

mitt hjärta slår ett extra slag varje gång du leer.

 

..

Av isabelle nilsson - 30 augusti 2010 17:46

shu igen'

ska typ äta om tio minuter eller mindre så jag ska sticka från datan

skriver kankse lite senare om det händer något speciellt, vad tycker ni om bakrunden och headern? hiss eller diss? (a) jag tyckte inte det blev bra med bakrunden, ska fixa det sen men hinner inte nu, mamma smsade mig för typ en sekund'sen & sa att vi skulle käka

efter maten går ja en runda med sanna  och sen får vi se vad som händer

ge mig en kommentar.

 

puss/isabellenilssontrorja.

 

m, i'm in love whit you.

hej

Av isabelle nilsson - 30 augusti 2010 16:27

hejhej

kom typ hem från skolan för en och en halv timme sen och då käkade jag och satte mig lite vid teven, och sen stack jag ner hit till datan och kollade bdb och lite så. jag ska göra igordning bloggen idag, ska inte ha dena headern eller denna bakrunden lr något, ni får se hur det blir..

men jag måste börja fixa bilderna nu till headern och det.

skriver mera sen, kommenteras'

 

peas'

/isabellenilssontrorja.

m, föralltid.

Av isabelle nilsson - 29 augusti 2010 21:15

madde kom tillslut , det blev en sjukt lckad dag, nild och erik var med med ii slutet.

madde, jag älskar dig tvillingsyster.


bild på mig& min tvilling.

  


Av isabelle nilsson - 29 augusti 2010 12:57

hejhej,

datan har blivit så seg på sistone och det är därför jag inte har uppdaterat så mycket, jag har verkligen inte orkat bry mig om bloggen & datan när jag har så mycket med skolan och läxor. så jobbigtt att man måste komma ihåg skåpnycklen varje dag också. jag var nära på att glömma den i fredags men jag kom ihåg den, i fredags hade vi en ganska chill dag i skolan, vi hade typ bild, slöjd & so.. helt okej dag då, efter skolan stack jag hem som vanligt och sen var jag med nils och sanna på kvällen, igår var jag på eric saade med sanna, har tagit massa bilder, och jag kommer så  klart lägga in dom här , lägger inte in alla för alla blev inte bra, men lägger in dom flesta.

idag ska jag träffa madde, men det blir nog inte förens typ vid tre. så jag har typ städat lite nu på morgonen ska duscha snart och sen ska jag göra mig igordning och så.

bildbomb från eric saade.  

 

                         

jag är kär..

   & det är inte i eric saade,, fast han är skit snygg!

  

 

/isabellenilssontrorja.

jag saknar dig, och det svider verkligen i hjärtat att inte få träffa dig,

men om du inte vill ha med mig och göra, ska du inte få det heller.

men en sak ska du veta och det är att jag alltid kommer älska dig.


Av isabelle nilsson - 27 augusti 2010 15:24

hej.

kom nyss hem från skolan och sitter framför datan och käkar risifrutti nu   

idag var det lugnt i skolan och så som vanligt, emmelie kom en stund men han bara krama henne & sticka för ja skulle ha slöjd. på slöjden hade vi sågtävling, jag tog tiden x)


nu ska jag fixa till bloggen lite tänkte jag, ska inte ha den som den ärnu utan ska nog fixa ny header & så.


/isabellenilssontrorja.


snälla, sluta för ditt eget bästa

det blir inte bättre för att du ljuger,

det blir bara sämre.


tack.



Av isabelle nilsson - 26 augusti 2010 21:41

haha, kmr inte på någon bra rubrik så det får bli så .hittade en reklam film om svängsta på youtube, jag har sett den innan för typ as länge sen, men tängte visa för er om ja "sveriges bästa stad"

checka.

as kul.

efter skolan idag stack jag t frida, skulle egentligen t parro men hon blev sjuk så ja. det blev frida ist, men mamma hämtade mig där fyra för frida skulle träna sen typ vid sju kom emmelie och tisa till mig så vi stack ut. vi hade skit kul (: vi ska börja gymma (a not' sen typ vid halv nio gick ja t sanna för vi skulle snacka om lördag.

och nu har vi bestämmt allt så nu är jag hemma och nu är klockan kvart i tio. ska typ duscha& så nu sen blire väl att messa lite , fixa mig& sova ja ni vet det vanliga..


jag säger oxå att fråge stunden börjar nu,

ni som vill fråga något till mig, ställ frågor i kommentarer

jag skriver när det är slut& svarar.

 

 

/isabellenilssontrorja.

 

jag vill känna dig krama mig, men det kankse aldrig händer.

julia

tack för allt du gör för mig.

det betyder verkligen

Ovido - Quiz & Flashcards