isabellereinilsson

Alla inlägg under januari 2012

Av isabelle nilsson - 3 januari 2012 20:31

tja, 

ska testa ha en blogg på nattstad.se så har gjort en där nu, ska se hur det funkar.

funkar det inte, byter jag tillbaka, så ni får hålla ögonen öppna.

http://www.nattstad.se/isabellenilsson

ha de bra / isabellenilsson

Av isabelle nilsson - 2 januari 2012 21:38

tja, jag och sanny gick och la oss halv fem imorse efter många timmars tv och kort spel.. mysigt med uppesittarkväll, men ändå inte.. skulle ju försöka vända tillbaka dygnet! ska försöka lägga mig i tid ikväll iallfall. jajaja. vaknde halv två hos sanny, käkade frukost där vid två och sen gick jag hem så jag var hemma lite efter halv tre.. sen vid halv fyra åkte vi till bromölla och bowlade, jag kom sist! men roligt hade jag iallafall! nu har jag bokat tågbiljetter till mig och sanny för imorgon beger vi oss till kristianstad för lite shopping! nu blir det att se en film, och sen iallfall försöka sova lite innan man ska upp igen och fixa sig.......... ha de gott ! /  isabellenilsson           bild på mig och bästa hästen, lordi.

2012 ska bli ett bra år people


 

Av isabelle nilsson - 1 januari 2012 19:47

tja!

nyårs firandet blev helt lyckat faktiskt, kom hem vid halv fyra och somnade vid fyra. vaknade vid lite över två idag och stack till sanny vid fyra, och nu sitter jag , sanny & jonte här och ska snart upp till sanny och se en film. sen sover jag hos sanny inatt. hoppas vi vaknar imorgon, för jag är ganska död nu, ciao / isabellenilsson

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards