isabellereinilsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av isabelle nilsson - 30 augusti 2011 15:14

tjingeling, 

skolan avklarad för denna dagen då, snart kommer anton hit sen beger vi oss upp till sannna, senare käkar jag och pluggar, igår var det träning och imorgon är det konfa och träning , + att jag måste plugggaaaaaaaaaa,

aja, överlever gör jag iallafall.

skriver imorgon, pussssssssss

Av isabelle nilsson - 29 augusti 2011 15:40

hej,

usch vad dålig jag är på att uppdatera.

aja, idag var det skola & ikväll blir det träning,.

puss / isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 27 augusti 2011 09:47

tjingeling,

förlåt för jätte dålig uppdatering, men skolan har börjat nu och den kommer i första hand. i andra hand kommer träningen, och sen dator och anna skit, sahlsten och dom hämtar mig vid tio och sen sticker vi till asarum och sen vidare till mörrum för att fixa med auakampen och sen ska vi spela mot föräldrarna, har redan fått fem läxor och imorgon är de match mot hoby borta, 

HEJDÅ !

Av isabelle nilsson - 24 augusti 2011 15:40

tjingeling

första skoldagen var ju almänt chill, när vi kommer ditt sitter vi & snacka i typ en halv timme om allt möjligt osååååå, sen får vi schemat och busskort oså, sen två timmars hål timme, sen de andra lektionerna var bara att få nya böcker osv, så whatever,haha

nu beger jag mig snart till träningen, puss!

Av isabelle nilsson - 23 augusti 2011 11:26

heeeeeeeej :D

sitter här och väntar på att angelica ska vakna och smsa mig, sen vet jag inte vad jag ska göraaaa, hitta vilka kläder jag ska ha på imorgon & så vidare..

hmm.. kommer inte på något att skriva för jacob & domantas sitter här och stressar mig ;s aja, hörs senare, puss !

lyssna på låten, erkänn att man får lite mycker energi av denna låten, tufft (a

Av isabelle nilsson - 22 augusti 2011 22:10

tjingeling !

idag blev det stan med mamma en stund mellan ett & fyra typ, sen hem och käka något med jacob &  sen stack jag till träningen, lite segt på träningen utan ronja, sahlsten, lina & emilia, men det funkade, dom är judär igen på onsdag så ;)

nu blir det att plocka igordning kläderna som ligger överallt i mitt rum & sedan sova lite, tror jag har fått igång internet i mobilen med så kanske kan uppdatera där ifrån såsmåningom, fast just nu funkar det sådär, men vi får se hur det kommer funka.

nu ska jag ta och sluta skriva och bege mig några meter in till mitt rum och börja städa, imorgon vet jag inte vad jag gör, men hoppas på olofström eller ryd,

ppppppppuss!

bild från kalmar, :')

 

Av isabelle nilsson - 22 augusti 2011 11:16

tjingeling, 

ska strax bege mig upp till greta och överlämna lite saker, efter det gör jag mig igordning, äter & sen stickr jag till stan, mysigt :) 

ikväll är det träning, får se om jag tränar eller inte, men det gör jag nog :D 

pussssss ! 

Av isabelle nilsson - 21 augusti 2011 22:13

hoj,

nu ska jag sova , om jag inte hittar på något roligare,

godnatt !

Ovido - Quiz & Flashcards