isabellereinilsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av isabelle nilsson - 31 oktober 2011 22:01

tja,

helgen var grym, på lördag kvällen gick jag, sanna, philip & johan bus eller godis, HAHA eller ah, vi klädde ut oss, sen stod vi utanför sannas hus, runt elva på kvällen.. sen stack philip & johan och jag och sanna kollade på något allmänt sjukt tv program, vid halv två somnade vi och vaknade runt halv ett, fast man skulle ju ställa om klockan så egentligen var den bara halv tolv, jag sa hejdå till sannaför nu är ju hon i spaninen i en vecka :( iallfall.. jag stack hem och duscha, sen kom magnus, blev en film och sen kom mammi&pappi hem från malmö, vid sju stack jag och mamma och hämtade min broder som varit hos mormor och morfar över helgen. när vi kom hem somnade jag .. idag är det måndag och jag har varit i stallet hela dagen med ett gäng små tjejer, ridit lordi och de gick bra som vanligt. hoppningen var super, imorgon blir det lovskola och efter det möter jag emme och sen går vi en sväng bland affärerna tror jag, vet inte riktigt hur mycket jag kommer hinna skriva denna veckan för har en hel del att göra, sååå jag går igenom veckan en snabbis nu för att vara säker på att ni vet var jag håller hus. på onsdag är det lovskola, sen träffar jag antingen evelina eller jennifer, vet inte riktigt ännu., på torsdag ska jag vara i stallet och hjälpa till med knattarna på ett ridläger. på fredag ska jag till kristianstad, förhoppningsvis hänger jennifer med, på eftermiddagen möter jag emmis vid tåget och sen vet jag inte vad vi hittar påå, hon sover iallafall hos mig tills lördag, på lördagen drar vi till stan och träffa emme, sen vet jag inte vad vi ska göra där, men vi hittar nog på något :') emma åker med tåget hem senare på lördagkvällen. och på söndagen ska jag nog ta det lugnt, sova ut och sedan på kvällen träffar jag michan! det känns som att det kommer bli en bra vecka, nu måste jag sticka och ta fram kläder till imorgon, duscha ochsåvidare, godnatt babes'

 

här kommer en superbra bild på min fina häst , lordi , sommaren -11 !

Av isabelle nilsson - 29 oktober 2011 00:24

godkväll..

sitter hemma hos sanna just nu och kollar på rosa, den är strax slut och då ska vi nog pumpa upp madrassen och sen blir det nog att sova. imorgon ska vi till stan , vi åker nog är ifrån vid elva. så längre än så här kan vi nog inte vara vakna om vi ska orka upp imorgon.

men jag måste sluta skriva nu, hörss sovgott alla.

Av isabelle nilsson - 28 oktober 2011 20:11

tjaaa,

bor hos sanna i helgen, så kommer inte uppdatera så mycket. imorgon blir det staaaaaan med sanna och på kvällen träffar jag och sanna johan och philip....trorjag.

men jag måste sticka nu,

 

Av isabelle nilsson - 27 oktober 2011 17:15

TJAAAAAA !

idag var det skola.. som vanligt, när jag kom hem därifrån gjorde jag en smoothie och sedan städade jag riktigt på mitt rum, kan inte påstå att det blev renare, men kläderna från golvet flyttade sig iallfall till gaderober/tvättkorg.

nu sitter jag och snackar med ellinore , och snart kommer pappa hoppas jag så jag ska nog upp och fixa så vi kan äta sen.. eller så väntar jag så får pappa göra de, nu blir det att dunka musik och rensa bort lite kläder från gaderoben. så jag kanske skriver senare , om jag orkar och hinner. måste snacka med lite folk, osv, höstlov imorgon ju.ciaaaaaao !

 

Av isabelle nilsson - 26 oktober 2011 20:28

tja,

kom nyss ut ur duschen, innan jag hoppade in i duschen var det skola, sen konfa och sedan stressa iväg till stallet.

att rida lordi gick bra, känner mig inte på topp just nu, ska nog gå och lägga mig snart,

hörs imorgon !

ni får en gammal bild på mig och angelica, bara för att jag saknar henne. <3

sommaren -11 jag och angelica, saknar dig tjejn<3

Av isabelle nilsson - 25 oktober 2011 18:00

jag kom och tänka på en sak.

för ungdomar, i min och äldre ålder, klagar mycket på skolan.

men utan den får vi trottsallt ingen framtid, visst en framtid kommer ju för alla.

men knappast någon bra för dom utan utbildning, så det är bara och kämpa på om man vill komma någonstanns i livet.

mitt liv går ut på att plugga, gå i skolan och träna just nu. men en framtid kommer jag få, jag kommer inte bli uteliggare,

för hoppningsvis kommer jag få ett jobb i framtiden, om jag har tur.

vi ska nog vara glada att vi lever överhuvudtaget,

det finns alltid en anledning att le, älska livet och ta vara på det.

Av isabelle nilsson - 25 oktober 2011 16:58

ni får lite random bilder innan jag börja fixa med en ny header !

     

Av isabelle nilsson - 25 oktober 2011 16:46

tjaaaaaa !

skolan var chill, när alla slutade var jag den som satte mig i biblioteket en timme och pluggade läxor, när mamma sedan kom vid halv fyra blev det utvecklingsamtal, vid tio över fyra körde vi hem, inom linnea och lämna lite saker, sen till affären och nu är jag hemma, nu får vi se vad som händer ikväll. packa idrottsväskan osv.

kanske fota lite :) , nu blir det att kolla faceebook, hejdå !

älska livet, du lever bara en gång, ta vara på de!

 

Ovido - Quiz & Flashcards