isabellereinilsson

Alla inlägg under april 2011

Av isabelle nilsson - 30 april 2011 17:10

halloj folket.

idag är det valborg, & jag sitter här färdig fixad och vet inte riktigt vad jag ska göra , väntar på att gästerna ska komma, johannes kommer ju okså, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det blir väl ner & kolla på när dom eldar , om dom eldar, det är ju eldningsförbud, löjligt egentligen, bara man sköter det & har möjlighet att släcka det om något skulle hända borde man få elda.. 

aja, dagens outflit blir: blå,röd&vit shorta, ljusblå jeansshorts, svart linne, fyra silverarmband, ett bästavän halsband (delarmedfinastejennifer) & ett short peace halsband. får väl byta om om det blir kallare, är ju hemma hos oss vi ska vara så ;p 

nej, jag tkr att alla ska lyssna på dessa låtarna på spotify : 

The Black Eyed Peas – Boom Boom Guetta - David Guetta's Electro Hop Remix


Snoop Dogg – Sweat (Snoop Dogg vs. David Guetta) [Remix]

Drunkenmunky – Calabria - Original Radio Edit

Rebecca & Fiona – Bullets - Nause & Adrian Lux Remix Radio


nu måste jag sticka, ha en bra valborg, så ska jag med hoppas att jag har de, 

ciao ! / Isabellenilssontrorja

 

Av isabelle nilsson - 29 april 2011 19:00

halloj !

ska sticka till hanna nu, skolan va chill

denna veckan har gått sjukt fort.

uppdaterar senare.

ciao ! / isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 29 april 2011 19:00

halloj !

ska sticka till hanna nu, skolan va chill

denna veckan har gått sjukt fort.

uppdaterar senare.

ciao ! / isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 28 april 2011 20:02

tjingeling, förlåt för dålig uppdatering

jag haft mycket med skolan och träningarna

idag har jag varit hos jennifer och nu ska jag äta  och kanske ut och springa en runda, fast att jag och jennifer varit ute och gått i typ en timme och 40 minuter, kanske till och med lite till ;p

nej nu ska jag byta om och ta mig ut innan de blir mörkt,

ciao ! / isabellenilssontrorja

~jennifers låt~

Av isabelle nilsson - 25 april 2011 18:18

heeej ! 

idag var det match på morgonen, förlorade med 0-2 men vi taggar nästa match och hoppas det går bättre då. jag ska i och för sig inte vara med men jag hoppas det går bättre för cheyerna ändå, och jag ska säg att ni var jävligt duktiga idag och jag är stolt över mig själv också. när jag kom hem var det bara att börja plugga, pausa ut en runda, stuttsa stutts matta och så in igen och fortsätta, sen käka och nu sitter jag här, 

snart blir det ut en runda med sanna, ska cykla en runda som tar typ 40 minuter, men för oss lär det ta tyyp en timme för vi är lite lata.. känns som att vi får ta paus ibland :') aja, bäst & smsa henne och fråga om vi ska dra snart, ciao ! / isabellenilssontrorja

 

Av isabelle nilsson - 24 april 2011 23:43

tja =)

idag gick dagen ut på att träffa peter, umgås med honom och sen på kvällen ut t havet och träffa människor och grilla. och de gjorde jag, min dag har varit bra, grillade med kusinerna sen fiskade pappa och sen kom malte, jörgen och elin en stund och sen kom mer folk senare. men jag har match imorgon så jag måste sova nu.

och imorgon tar vi com cheyer, norrevångs planen klockan 11 mörrum mot kristian opel, LET'S TAKE THEM GIRL'S ! 

godnatt / isabellenilssontrorja

jag älskar jennifer andersson mest, hon är min värld. 

utan henne kan jag inte leva. 


 

Av isabelle nilsson - 23 april 2011 22:18

godkväll / natt =) 

nyss duschat, och jag känner mig sååå äcklig, har ätit så sjukt mycket godis nu så det är inte sant.. känns verkligen som att jag inte ska äta mer på minst en månad, fast det vet jag att jag kommer göra ;$ 

nu ska jag skypeeeeea ! 

ciao ! / 

isabellenilssontrorja


 

Av isabelle nilsson - 23 april 2011 18:54

hallloj ! ( : 

idag tog jag och min kusin beatrice första doppet för iår, simmade 3-4 simtag och sen gick vi upp igen. kallt var de men jag är absolut stolt över mig själv, sen hade vi släkt kalas och alla var här typ. fick kläder, pengar, present kort osv. 

dom stack vid halv sju typ, imorgon kommmer jussssssi ! :D 

nu ska jag dunka musik, senare blir det film, plugga och duschen.

sen sova men jag uppdaterar kanske innan.

puss så länge / isabellenilssontrorja

 

Ovido - Quiz & Flashcards