isabellereinilsson

Alla inlägg under september 2010

Av isabelle nilsson - 30 september 2010 21:17

hejsan'

dagen idag var go, skolan som vanligt sen vid typ tre kom jag hem, så kom emelie t mig så gick vi t centrum och möte tisa vid bussen, sen stack vi & hämta tisas moppe och sen stack tisa hem och jag gick & emelie gick, sen kom borre och då möte jag han vid frendo.sen gick vi t mig, typ skrattade ganska mycke ;') sen vid typ halv åtta träffa vi sanna och vid nio stack borre och jag och sanna gick lite sen stack jag hem '& hon med.

chill dag faktiskt och imon blir det knislinge och då ska jag inte vara i skoolan för vi ska vara där me klassen och jag , paloma& jennifer ska vara grymma (a)

men jag skriver mera imon, jag tar med kameran och tar lite bilder också.

 

trettionde september tvåtusentio.

det är sista september idag, imon är det ny månad, nya tag & nytt påseende på världen.

ich liebbe dich <3

Av isabelle nilsson - 29 september 2010 21:47

sha

träningen gick bra, i början sprang vi mest & gjorde två&två övningar, men sen i slutet spelade mest. det var kul nu har jag nyss duschat & fikat för pappa fyller år. aja, jag skriver imon ska gå ner nu och öva til mitt tyska och so prov t imon.


pussssss/ isabellenilssontrorja.


grattis pappa på födelsedagen.

grattis nellie på födelsedagen

och grattis moa som fyller år imon.


<3

Av isabelle nilsson - 29 september 2010 16:48

tudelilu ;*

sitter och snackar med evelina och parro på msn.

skolan var chill idag, fast det var jobbigt vid lunchen, gick in i matsalen fem i halv och halv började nästa lektion. men jag måste käka nu för ska träna sen med elma och jennifer, men jag kanske skriver mera sen,? vem vet..

jag älskar er tjejer.

nellie, <33

 

/isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 26 september 2010 20:52

   hejhej.

fredagen var skolan, sen ut med sanna på kvällen, vid typ åtta eller nio kom ja hem och kollade film.

lördagen var jag med sanna, robin & lukas hela dagen, lukas och robin kom typ ett på förmiddagen och åkte hem vid tolv - halv ett, typ vid midnatt, sov hos sanna efter ,vaknade där idag typ vid tolv & nu sitter jag och väntar p åatt hon ska ringa mig. idag är det söndag och jennfier kom vid fyra och stack vid sju, helt okej dag idag ,men helgen var den bästa på länge, lördagen var mycke mycke bra. hoppas dom andra hade kul med. men jag säger tack för lördagen.

/ isabellenilssontrorja.


Av isabelle nilsson - 24 september 2010 12:53

hejhej.

skolann nu då, har lunch rast till eett eller kvart över ett eller något och då är det slöjd som gälle rfram tills klockan är kvart över två, sen är det bara och hämta sakerna i skåpet och vänta tills elma,sanna, elin och maysaa kommer.

måste sticka nu säger jeninfer.

men puss. / isabellenilssontrorja.

 

skriver kankse mera ikväll,

<3

 

btw,

jag vet vad jag vill och jag följer mitt hjärta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jennifer andersson

utan dig är livet meningslöst.

hjärta, du är aboslut aallt och ltie till.

älsskar dig guumman.

<3

Av isabelle nilsson - 22 september 2010 21:41

hejhej

som ni vet, jag suger på att  komma på rubriker till mina inlägg, hoppas ni accepterar dom "fina" rubrikerna jag gör

aja, idag är det onsdag och det var skola igen. det hände inget speciellt idag, hade stryrke tränig på idrotten & så.

sen efte skolan åkte jag buss & så som vanligt, och sen när jag kom hem var ingen hemma så jag kläkade lite och kollade film. sen vid fem kom brorsan och då satt ja m han medans han åt sen fixade vi oss, sen gick vi ut och väntade för vi skulle träna båda två.  vid halv sex kom elma och hämta mig och camilia och elias hämtade brosan.

han stack till tennis och jag stack till fotboll (y)

aja, imon blir det skolan igen och efter vet jag inte, ska fråga sanna om inte hon kan komma hit så vi kan göra något, men det blir nog inte så svårt att hitta någon som vill träffas ändå (:.

nu ska jag kolla bdb och sen ska jag nog bara snackar lite med sofie.

puss, /isabellenilssontrorja.

  

<3robin.

 


.

Av isabelle nilsson - 21 september 2010 20:45

evelina hellgren, my heart and my life.

 

 

hejhej

skolan idag igen då

fick ett nytt skåp idag, så nu har jag två skåp (:

imon blir det nog skola och sen träning.

skriver inte mera nu

men puss

/ isabellenilssontrorja.

 

bild i repris, sorru

 

   mitt hjärta tillhör dit nu

..

Av isabelle nilsson - 20 september 2010 21:21

hej

hinner inte skriva så mycket idag

träffade sanna imorse och red juliana ute i regnet ikväll

chill dag, gott med studiedag.

skola imon, kommer hem vid tre och ska plugga t provet.


godnatt / isabellenilssontrorja.

    

Ovido - Quiz & Flashcards