isabellereinilsson

Alla inlägg under november 2010

Av isabelle nilsson - 29 november 2010 15:34

halloj.

fan va najz helg, segt att börja skolan igen men man får ju stå ut ;/ ska kolla ikväll om jag får vara med på lucia tåget i julskyltningen i olofström. h3h3

men det är inte säkert att jag får det, & egentligen vill jag bara vara med om jag får ha lordi. aja, helgen var super, i lördags var jag med madde på morgonen och åkte pulka sen bakade vi kladdkaka sen kom sanna och då åt vi uppkladdkakan sen sjöng vi singstar. vi bara; surpuppa, truppapppa , lalalal, hahah =).

sen åkte jag t farmor på kvällen och sov där.  och på söndagen var jag i olofström med massa, skönt att träffa folk man älskar. 

bästa var att träffa sammy och kristian som jag inte träffat på ett tag.

jagälskarminbästastevänsammy,<3

nu ringer telefonen så nu ska jag inte skriva. hejdå / isabellenilssontrorja.


Av isabelle nilsson - 27 november 2010 11:36

madde är här nu 

så jag skriver inte förens ikväll

bara så att ni vet

hejdå 

vi ska åka pulka 

(= 


Av isabelle nilsson - 26 november 2010 22:12

PONTUS

du är en äkta vän

jag hjälper dig om du hjälper mig

tack för att du finns.

<3

Av isabelle nilsson - 26 november 2010 22:02

& så var det dags att sova.

snackar tele med julia nu och har gjort det i 36 minuer nu och jag lär göra det en stund t för jag har inget liv.haha

imorgon kommer madde eheh

skriver sen

godnatt babe's

Av isabelle nilsson - 26 november 2010 19:41

hehe. jag är en isbit. och jag kan säga att det är inge kul

kom nyss från stallet, red inte lordi,red chockie istället,.

det gick ganska bra förutom att jag typ frös som fan. nu ska jag snart äta pizza med familjen och sen se någon film.

jag skriver imorgonbitti 


puss / isabellenilssontrorja.


Av isabelle nilsson - 26 november 2010 15:09

sha. 

jo det var ju såe. som min rubrik lyder att jag ska rida lordi ikväll istället för i måndags, från och med nu, ska jag skriva rubriker på varje inlägg, om ni bläddrar ner så ser ni att på typ 99% av 100% är det "rubirk saknas" som rubrik x'd jag kom nyss hem från bussen och en chill dag i skolan, faktiskt. calle hjälpte nästan bara mig på slöjden, haha (y så jag får mycket gjort. iallafall jag väntar på att min bror ska komma hem och så jag kan kila upp och käka med honom, mamma hämta mig fem och då drar jag t stallet, yey ska rida lordi med några killar, haha (':

aja. jag ska gästblogga i jennifers blogg eftersom att hon inte har något internet.

imorgon kommer madde och lämnar en kläning t mig och sen ska jag kanske träffa tim och åka pulka. och på kvällen kommer farmor och hämta mig och så sover jag hos farmor t söndag och sen sticker jag och julia t olofström och träffar folk och går på julskyltningen, najz? :D aaaaaafan.

nu ska jag inte skciak mera.

/ isabellenilsson.



tim vilonen.

denna månaden har gått mega fort, 

känns som vi träffades första gången igår.

jag älskar dig, en månad idag.<3

  



världens bästa låt.

Av isabelle nilsson - 24 november 2010 21:13

tjatjatjatjatjatjatja

kom nyss hem från gården. najz, ah erkänn. (=

kvällens outflit är blåa jenansleggings, vit 'i love gbg' tröja , vita tjockstrumpor, och en radig mössa i massa färger, som typ rosa, grön, blå, gul, hihii' sen typ en toffs vid sidan (: imorgon ska jag vara i skolan, TAGGA på att bli mulad imon i skolan.. känner på mig att imorgon är en dålig dag. men vem vet, det kankse blir världens bästa? 

imorgon blir det iallafall, hellsvarta lack leggings, ett svart hm linne, svarta/gråa stövlar, adidasjacka, smycken och en halsduk. 

aja. min dag har varit bra idag.

JAG SKA DRICKA APELCIN JUCIE OCH ÄTA PÄRON GLASS! 


/isabellenilssontrorja


när jag hör dig på radion.

skulle jag inte vilja ändra en ända ton.

för du är min favoritsång.



robin karlsson, du är en underbar vän.

tack för allt du gjort för mig.

du är en lyssande stjärna.

Av isabelle nilsson - 24 november 2010 15:54

hej

emelie är här nu

vi ska åka pulka och leka i snön.

sen ska vi äta 

och gå till dagis

hejdå


    

Ovido - Quiz & Flashcards