isabellereinilsson

Alla inlägg under juli 2011

Av isabelle nilsson - 31 juli 2011 17:04

halloj !

idag blev det havet med kusinerna, gick två varv på ön , badade och plockade blåbär, mysigt. imorgon blir det kalmar och sova på hotell till tisdag så uppdaterar nog inte imorgon. för tror inte jag kommer åt någon dator i kalmar, fan att man inte har laptop ;o

sen tisdag kväll kommer eve & filip hit och så sover vi här, tältar blir de nog om de inte regnar ;/ 

nu ska jag dra, ciao / isabellenilssontrorja

HA DE BRA !

ddåligt blid, tagen lördagen vi kom hem från halmstad.

Av isabelle nilsson - 30 juli 2011 15:20

tjao !

vid halv fem beger jag mig till olofström. träffar mysigt folk och äter lite,

senare drar jag nog ut en stund och hoppas på att få träffa filip och måns.

håller tummarna för att de inte regnar.

dagens otfit har jag ingen bild på, men allt jag ska ha på mig är inköpt i halmstad, förutom skorna och smyckena :)

hoppas alla andra också har en bra lördag kväll.

ciao /isabellenilssontrorja

obs. saknar richad<3

bild från östersjö.

 

Av isabelle nilsson - 30 juli 2011 12:43

tjingeling,

sitter och laddar ner låtar.

filmtips - how do you know.  <- as bra.

skriver nog senare, puss/isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 29 juli 2011 22:08

tjingeling,

regning dag men den spenderades ändå med kul folk !

nu ska jag titta film, imorgon träffar jag nog sanna och sen blir det olofström på kvällen.

ciao / isabellenilssontrorja

jag och molly i halmstad,<3

Av isabelle nilsson - 29 juli 2011 11:43

tjingeling,

sitter och väntar på att jennifer och hennes pappi ska komma hit och plocka upp mig sen ska vi vidare till olofström och träffa trevligt folk.

& denna låten, jag är helt kär i den, lyssnar på den hela tiden<3

nej nu ska jag borsta tänderna och leta upp två mössor till mig o jennnifer.

ciao / isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 28 juli 2011 21:37

halloj

ska kolla film nu och leta upp mina byxor som jag tänkte ha imorgon.

sticker nog iväg med jennifer ganska tidigt så vi får se om jag uppdaterar..

skriver kanske imorgon bitti.

godnatt/ isabellenilssontorja

Av isabelle nilsson - 28 juli 2011 12:05

godmorgon.

torsdag idag då.. egentligen skulle jag träffa simon idag men så blev det inte, så det blir kanske och träffa alle senare och dra till ekohallen, kanske fika hos farmor, men vi får se. ska snart dra och hämta min mobil som ligger på konsum i ett paket och väntar, den har kommit från lagningen, hoppas den funkar nu..

ni får en bild, jag taggar för olofström imorgon med bästavän jennifer! 

bbild från midsommar.

Av isabelle nilsson - 28 juli 2011 00:05

hej..

nu är filmen slut så jag ska gå upp och käka något, kanske duscha och sen blir det sängen, skriver imorgon. godnatt♥  / isabellenilssontrorja

obs ! filip glansberg, tack för att du är en sådan underbar vän & alltid ställer upp.

[bilden - bara vänskap!]

 

Ovido - Quiz & Flashcards