isabellereinilsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av isabelle nilsson - 31 oktober 2010 10:44

fin rubrik ya0


hej. 

som sagt jävligt bra början på höstlovet, 

fredag - stan med sanna, hanna och på kvällen ut med parro, lukas, erik, ronny och adam sen sov paulina hos mig.

lördag - vaknade med parro, fixade oss och sen kom dennis, lukas och ronny. 

vi gick en runda sen stack vi t dennis,  på kvällen stack jag , ronny och parro till mörrum sen kom elin och emli och saleh ut. så träffa vi hanna. sen sov jag och hanna hos parro.

söndag- idag , vet inte vad vi ska göra, parro ska träffa elin och ja måste träffa tim , så vi får la se vad som händer :o 

nästa vecka lyder så här :

måndag- stan med hanna och parro.

tisdag- vet inte, träffa tim?

onsdag; jennifer sover hos mig till torsdag.

torsdag; vaknar med jennifer & är i stallet hela dagen. 

fredag; karlskrona/kristianstad?, shopppppppa (: 

sen helgen vet ja inte, funderar på att ringa nellie & se vad hon gör? :D


/ isabellenilssontrorja.   

Av isabelle nilsson - 22 oktober 2010 16:02

hallojs'

fredag idag och veckan har gått fort , bara fem skoldagar kvar till lov och jag lovar att det kommer gå fort (a)

idag blire donken med elma, elin, gabie,adam, nils, gustav, linus, ida och kankse erik (y) det blir en bra avslutning på veckan. imon sticker jag nog till olofsttrröm och badar med jennifer, linnea, frida och simon och några till (a'

söndag blir det träna och sova, ska sse om hanna är upptagen annas kankse jag kan sticka till henne.

/isabellenilssontrorja.

Av isabelle nilsson - 19 oktober 2010 20:48

helgen var bra. som jag sa att den skulle bli , bäst.

fan det blev ingen cup i helgen  :/


aja..

vi hörs

för en gångs skulle blir det en bild.

imon är det onsdag och jag ska till tandläkaren på morgonen så börjar skolan senare, och slutar tidigare med för ska t kstad.


/ isabellenilssontrorjAAA

  

Av isabelle nilsson - 16 oktober 2010 23:18

hejhej

fredag = bäst

lördag = bäst

& söndag kommer bli BÄST.

HAHA, i fredags jag lovar att jag aldrig har skrattat så mycket förut

imon är det söndag och det blir tränning inonhus på morgonen sen efter det sticker jag till hanna & palmqvist tror jag lite senare kommer också sanna :D

NAJSNAJSNAJS¨

denna helgen har fått mig att må bra och glömma allt skit som händer ,

 

I LIKE IT YA0

 

aja

har ont om bilder på denna datan så tyärr blir ingen bild idag hlr

puss / isabellenilssontrorja.

 

sanna briskog.

du är min livslåga.<3

Av isabelle nilsson - 13 oktober 2010 20:19

hej.

kom nyss hem från träningen och väntar nu på att mamma ska komma hem så att vi kan äta.

sen blire väl att fixa lite saker till imon & se film sen sova.

nu ska jag kolla bdb & facebook sen såå drar ja från datan

ni får messa om det är nåt.

puss / isabellenilsson

Av isabelle nilsson - 11 oktober 2010 20:11

hejhej

fredagen började bäst, lr ah, om man hoppar över skolan.. men iaf skolan var som, vanligt (: sen efter skolan hoppade ja av vid frendo och möte evelina m sanna. sen stack vi till mig , fixae oss lite & så sen tog vi bussen t stan och gick där lite sen träffa vi parro, tina & moe. sen var vi i stan & hade absolut damp (: till på kvällen typ åtta lr något. sen när jag kom hem såg ja film & ringde parrro.

lördagen, började m att nils och luigi kom t mig, sen kom parro. parro "sov" här till söndag och på söndagen sov jag lite & träffade sanna när parro hade stuckit.

tack för helgen älskling....

JAG ÄLSKAR PAULINA WICKMAN


idag är det måndag & jag har ridit lordi (:

/isabellenilssontrorja.

Av isabelle nilsson - 7 oktober 2010 21:35

jag suger& that's it.


hej

jag har varit i skolan hela veckan och efter har jag pluggat och mycke, en perfekt fredag blir det imon, har fyra lektioner och dirr när jag hoppar av bussen så väntar evelina på maj.

gulligt va? :)

men jag måste faktiskt sluta skriva nu, för jag ska fixa lite saker till imon

idag har jag varit ute m jennifer typ hela kvällen

puss  / isabellenilssoni

hjärta på jennifer och evelina, <3

Av isabelle nilsson - 3 oktober 2010 18:01

SHA '

ÄR MED MOLLY OCH EMELY (A)

kalaset är slut och det är bara molly & emely som är kvar, jag väntar på att sanna ska komma hem så att jag kan sticka ut.  men hon är i stan med elma och käkar, men dom skulle komma hem snart trorja'

kalaset var ganska chill tkr jag.

skriver kanske sen (:


nästa vecka påbörjas imon , den blir så här

måndag; skolan sen rida lordi.

tisdag; skolan,träffa älskling

onsdag; skolan, träna & plugga

torsdag; skolan & stan?

fredag; skolan stan m clara, ellan & kanske jonte.

lördag; ingen annaing.

söndag; ingen anning.

 

Ovido - Quiz & Flashcards