isabellereinilsson

Alla inlägg under december 2010

Av isabelle nilsson - 31 december 2010 14:51

gott nytt år alla.

nu sticker jag snart till olofström, det blir awesome. FAST NE

hehe

men nu ska jag dra, håller tummarna för att jag kanske drar ner till alexandra en stund ikväll om hon är hemma. *hoppas*


tackar sanna så mycket för igår & idag.

älskar dig cheyen


/isabellenilssontrorja

  

Av isabelle nilsson - 30 december 2010 23:13

hey

som ni ser i föra inlägget så var det bästavän som skrev, alltså sanna, HAHAHA

& hon berättade om sitt liv. hennes PERFEKTA liv. HAHAHAHAHAHAHAHA

aja, nu sitter hon & pratar i telefon med sin rm & jag skriver. AHHAA

fan jag har typ *daamp*

nej nu ska jag uppdatera facebook. (= 


puss / isabellenilssontrorja


Av isabelle nilsson - 30 december 2010 20:42

cha cha folkt ;)


här sittr jag med min bästavän , min finaste halsduk från lidl o lyssnar på indisk musik , som issa gillar då.

om någon ville veta så går mitt liv ut på att fjäska för döende tanter, komma på hur man använder kabelTV utan en kabel o lura ut barack obama ur vita huset med prinskorv . men jag tycker inte tat mitt liv är så meningslöst som det låter , det är ganska uppfriskande faktiskt,. 

igår så började jag spela ett spel som heter nolifer435, det går ut på allt o ingenting så orka blogga om de, de är bara till för nolifers så jag ska sluta spela de, de va mamma som tipsade om det. det hade komit en lapp i vår brevlåda den  13 januari 1997 om de , men mamma ville inte såra mina känslor vid tidig ålder , så hon väntade till julafton för då kanske jag skulle uppskatta de mer. de va lixom bättre än inget , så jag uppskattade de. 

hmm... vad ska jag mer berätta om.. ? joo, att jag vaknade av att iraner sprängde sveriges finaste byggnad , ; svängsta pizzeria ,.


nu ska jag pussas med en gatuhund från gambia , slaska tryne , mmm ! 


hejj , gott nytt år! hoppas inte ni blir träffad av för många raketer! :D


/ sannabriskogtrorja

Av isabelle nilsson - 29 december 2010 23:21

sitter ftf här vid datan & geekar.

snart dör jag, hehe

det är sjukt kallt, HEHE

var nyss inne i mitt rum för att se om det fannsnån mer tröja att ta på sig, men jag byte istället och nu är det bara kallare.

HAHAH jag äger verkligen på detta.


nu ska jag ladda ner fleralåtar (a) 

bara att leta sönder youtube []

hehe

vi  hörsssssssssss / isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 29 december 2010 22:47

hejsvejs

kom nyss hem efter två timmars icke vetande om vart man är o:

har gått omkring ovettande om vvart jag var, sanna hade ingen aning om vart hon var helleer. ikväll ska jag lana mobil spel med mig själv, varit i mörrum idag med sanna var najz, träffade massa folk och var på jössa två gånger & kollade när folk spelade hockey. imorgon sover nog sanna här sen på fredag är det nu år.

aja, det var en ny upplevelse me bästis & dom andra idag iallfall HAHA

raketer två dagar innan nyår o.O aja,

måste sluta skriva

puss / isabellenilssontrorja

  

Av isabelle nilsson - 28 december 2010 17:37

  

    

tog lite nya bilder idag

acc.a

Av isabelle nilsson - 28 december 2010 14:25

hej. 

duschade innan så var mina kusiner här och åkte pulka ute med min bror. så jag fixade mig lite & gick ut för att hälsa på dom. så när jag kom ut skulle dom precis fika, så jag satt mig där med dom och fikade. eheh inte så smart kankse efter som att dom hade öppen eld. så nu lukar lilla jag rök. mening att jag ens duschade innan. EHEH, RÖK LUKTAR BLÄ. EHEH fridis eter för att hon inte ska die. EHEH

*dagligt damp* vid fyra ska jag träffa ronny och antagligen dennis. och sen sover sanna och antagligen nils här. nu måste jag fixa mig och tvätta håret,IGEN.

tre dagar till nästa år, sex dagar till ny mobil. sexton dagar till sannas födelsedag, osv.

puss / isabellenilssontrorja

  

Av isabelle nilsson - 27 december 2010 16:24

hej

vaknade hos sanna när vårt alarm ringde, men vi gick inte upp då, utan somnade om. vaknade igen vid nio och då gick vi upp och åt frukost och sen fixade vi oss och sen vid halv elva åkte vi till stan. när vi väl kom t stan gick vi in till hm för sanna skulle byta nån tröja. sen stack vi till görans guld och ur, där mötte jag upp mina kusiner, för min kusin skulle ta hål i öronen, sen stack sanna så jag gick med mina kusiner & olof. fikade lite, var hos hanna en runda för att hämta ett kvitto & lite så, vid tre drog vi t donken. eller ja, olof körde. ihih. palla gå. ;* sen käkade vi & sen åkte dom hem, & mammi kom & hämtde upp mig. så nu är jag hemma.

köpte ett par leggings till mig själv & nästa gång ska jag köpa ett par till. ihihihih'

& sen köpte jag en sten som det stod förevigt på . hehehe.

fast jag tror inte på förallltid, men förevigt är ju typ samma sak

HAHA

ajaj, nu ska jag hjälpa min älsklings pamela med hennes blogg.

puss / isabelenilssontrorja

  

Ovido - Quiz & Flashcards