isabellereinilsson

Alla inlägg under juni 2011

Av isabelle nilsson - 27 juni 2011 15:21

hej..

förlåt för den extremt dåliga uppdateringen, men har varit i hällevik sen i torsdag och inte haft någon tillgång till dator överhuvud taget, jag lovar från och med nu att bättra mig.kom hem från hälllevik igår, stack till sanna på kvällen och sov där tills idag.

kom hem vid tolv, var ute och solade en timme, duschade och nu sitter jag här.

ni får en söt bild från igårkväll med sanna, den första är lite dålig och man ser inte så mycket, men den är värd att lägga in !

Av isabelle nilsson - 21 juni 2011 16:19

tjenare! 

nu ska jag uppdatera för några dagar..

söndag var det match i sölvesborg det gick dock inte så bra som jag trodde men vi gjorde ett mål iallafall. det blev 5-1 men vi hade två skadade och emilia var ju inte med , och vi hade verkligen behövt henne ;/. efter matchen somnade jag typ direkt.

måndag - fotbolls skola, grymt kul. mellan 9 och 15, full träning! sen hem till lina, packa om kläder och torka skor efter som att det ösregnade hela dagen. sen drog vi till träningen  och tränade mellan 18.00 - 20.00 & sen blev det hem till ronja och sova där. eller ah, jag, linnea, lina och ronja sov där, fast ronja bor ju där men iaf ;p eheh' 

tisdag - vakna hos ronja med alla tjejerna, dock hade all luften åkt ut ur luftmadrassen som jag och lina sov på och vi blev väckta tio över sex av linus joelsson som ringde och det vibrerade som fan i linas iphone.. och sen blev det bara att dra till fobollsskolan och vara där hela dagen, sen stack jag hem till bästavän jennifer andersson & nu är jag här.

ikväll ska jag sova , ciao / isabellenilssontrorja

 

Av isabelle nilsson - 19 juni 2011 15:03

tja !

ska till sölvesborg om en timme på fotbollsmatch, idag tar vi dom tjejer ! <3

kom och kolla om ni vill eheh, (a)

vi ska vinna, för vi är mörrums gois.

skriver mer ikväll, önska mig lycka till.

ciao / isabellenilssontrorja

bild:laget på en träning. fotograf: linnea olsson

Av isabelle nilsson - 18 juni 2011 15:53

tjingeling

kommer inte på något att skriva, dagen igår var bra, stan hela dagen med trevligt folk & sen hem och kusinerna var här, och idag var det cup p-03 , var domare till 8  matcher. kännade pengar iaf (y)

kommer som sagt inte på något att skriva, så jag uppdaterar kanske senare..

ciao / isabellenilssontrorja

bild på sötaste bästavän jag älskar dig snäckan!

 

Av isabelle nilsson - 17 juni 2011 11:23

tjingeling,

nu drar jag och emmesonesson till stan om nån timme. måste bara fixa mig lite först, för vaknade nyss. så aah....... vi ska typ fika eller ta en glass om de inte regnar, sen drar vi till emme & badar i mörrumsån ! 

ciao / isabellenilssontrorja

  Swedish House Mafia – Save The World (Radio Mix)

Av isabelle nilsson - 16 juni 2011 17:17

hej..

idag har jag varit hemma hela dagen och chillat, faktiskt mycket skönt.

har städat näst in till hela mellan våningen och är rätt stolt över mig själv.

imorgon ska jag träffa emmesonesson trorjag, längtar redan efter dig cheyen :')

sen får vi se vad vi hittar på , ska se om jag inte kan sova hos henne för jag ska ju ändå dömma i mörrum på lördag... 

ni får två bilder, på mig. egobilder hah 

ciao / isabellenilssontrorja

Usher – More - RedOne Jimmy Joker Remix

Av isabelle nilsson - 15 juni 2011 14:59

tjingeling ! :D 

sitter och dunkar musik för fult hos jennifer andersson, tufft va? :D 

haha jag känner mig tuff med min älskar min bästis. 

dagens sommardunk;Andrew Spencer – Zombie (Freddy Fader vs. Rico NL RMX Edit)

men nu ska jennifers pappi stänga av internet för dom ska göra något, och jag ska övertala jennifer att vi ska sola.

ikväll blir de träning med tjejorna på norrevång, ciao  / isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 13 juni 2011 17:14

tjingeling,

varit i stan hela dagen med bästa sanna! köpt en ny bikini och lite annat skit, träffade kul folk, och en kille som gav mig tårar i ögonen..

men tack för dagen snäckan, älskar dig sanna briskog.

nu blir det träning på norrevångs planen en och en halv timme, sen hem och bada.

imorgon blir det olofström med angelica och folk  =) 

ni får en bild från igår på philip och ankor :')  & dagens låt är:

http://www.youtube.com/watch?v=kjoZFhKgwqA

har sjungt på den hela dagen..

aja, ciao / isabellenilssontrorja

 

Ovido - Quiz & Flashcards