isabellereinilsson

Alla inlägg under maj 2011

Av isabelle nilsson - 30 maj 2011 21:18

tjingeling.

kom från träningen för en timme sen, 

ska plocka fram badkläder nu och packa idrottsväskan för vi skulle tydligen bada på idrotten imorgon ;p jag är jätte trött nu så ni får en låt och sen däckar jag.

godnatt / isabellenilssontrorja

britney spears - till the world ends. <3


richard nilsson i love u boy

Av isabelle nilsson - 29 maj 2011 20:14

tja ! =)

jag vet jag sagt det många gånger att eminems ''till i collapse'' är bra, men de är den verkligen , jag kan inte sluta lyssna på den..  hihi :$

aja, men igår var jag på riverside resturangen i ronneby oh käkade med mormor morfar, kusinerna + olof och familjen, firade bröllopsdag & morsdag  :')

sen idag var det ju själva morsdag så idag var vi i edenryd och firade med kusinerna från pappas sida och farmor och farfar i deras sommarstuga, och som ni antagligen då fattar firade vi med kusinerna och de från mammas sida igår ;) 

här kommer lite ego bilder på mig från idag och igår :) 

sen måste jag upp och äta , sen blir de duschen och innan jag somnar blir det att läsa egenom matten för eventuelt prov imorogn eller på tisdag :) 

ciao / isabellenilssontrorja

   

 

Av isabelle nilsson - 26 maj 2011 21:21

hej, 

tänkte bara kika in och säg att imorgon är det ingen skola för min del, för jag ska ju iväg med mamma och mormor, 

jag kom nyss hem från sanna, har varit ute och gått i typ två timmar (a)

nu orkar jag inte skriva mera, ciao  / isabellenilssontrorja

 

Av isabelle nilsson - 26 maj 2011 17:55

jag känner en kille, som är värld mer än de mesta annat.

han är den som alltid ställer upp för mig och vet vad man ska göra om något har hänt. han är den som alltid finns där.

jag har träffat denna killen en gång, vi bor ca 6 kilometer från varandra och det är sjukt konstigt att vi inte har träffas oftare för vi snackar ju näst in till varje dag.

jag tänker på honom ofta och hans namn finns uppskrivet på många ställen. jag suger på att skriva sådana här texter/brev och det är därför jag inte kommer någon stanns. men det är svårt att beskriva en ängel med ord, för killen är en ängel.

en ängel utan vingar, som inte är rädd för att visa vem han är.

och det är rättså roligt att nu när jag sitter och skriver om honom, så ringer han mig. och jag blir alltid så jävla glad när han hör av sig. även om han skriver ett sms exempel : "hej social?" (som han aldrig skriver men iaf) blir jag glad, och aww att han visste vad min blogg hete (a)

jag måste  träffa honom snart, innan jag blir galen typ, för ärligt talat vet jag inte klarar mycket till innan jag vill träffa honom, om jag ser honom på stan någon dag kommer jag springa fram och krama honom.. vill veta hur det känns att krama honom, jag har ju aldrig gjort det, bara i mina drömmar ;o

vi pratar varje dag och det är så sjukt skönt och han en vän som honom.

richard nilsson, tack för att du finns fina människa.

det finns ingen, verkligen ingen som kan förstå hur jävla mycket jag uppskattar att du finns.

TACK DINA FÖRÄLDRAR FÖR ATT DOM FIXADE DIG TILL JORDEN, för du är en av dom bästa människorna som vandrat här.

och denna bilden, gjorde jag förlänge sen, men det skiter jag i. för nu är jag så kissnödig att jag inte har tid till att fixa en ny ;$

    

   

Av isabelle nilsson - 25 maj 2011 20:59

tjingeling

eftersom att jag och moa red i regnet i söndags  utan sadel är jag lite förskylld nu, och har dock mega ont i halsen. ;/ men har tyska prov imorgon så måste till skolan iallafall.

gården var de ikväll var där två timmar av tre, har ju som sagt prov att plugga till dock har jag inte gjort det för jag fastnade här, men nu ska jag gå och göra de.

ni får en bild, ciao   / isabellenilssontrorja

emme sonesson, jag älskar dig homie.

outfit från konfan föra helgen =) 


Av isabelle nilsson - 24 maj 2011 19:28

hej ! 

nu kommer lite nya bilder, jag ska upp och plugga igen direkt efter..  ;/ 

segt men måste bli godkänd på provet.

& förlåt igen för att jag är så seg med uppdateringen.. 

ciao / isabellenilssontrorja

 

Av isabelle nilsson - 21 maj 2011 23:13

tjingeling igen ! 

match imorgon så nu är det dags att sova, snart iallfall.

möter karlskrona, i karlskrona. match start klockan elva osv.

eheh, nu ska jag förbereda mig genom att packa väskan och ta bort sminket.

önska mig lycka till imorgon, ciao ! / isabellenilssontrorja

 

Av isabelle nilsson - 21 maj 2011 20:23

btw, match imorrn klockan elva. tagga ! :D 

hih, glömde bilden..

den kommer här ! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards