isabellereinilsson

Alla inlägg under mars 2011

Av isabelle nilsson - 31 mars 2011 18:12

tjingeling igen :p

här kommer en lite snabbt hår bild & en bild från fritidsgåden igårkväll, 

jag ska plugga matte nu och sen käka när pappa kommer, sen vid halv åtta skulle jag & emmelie nog gå en runda, :')

btw ni kan få dagens outfit också..

dagens outfit: svarta leggings från h&m, vittlinne(syns inte) från lindex typ, rosa tröja från bikbok och blå sommarjacka beställd från ellos. & oäkta converse (tagen 30/3-11)

  

hår bild: fick tyvärr inte med någon bild när jag har lockigt hår för jag orkade

inte leta upp de, men det får bli nästa gång =) (tagen 23/3-11)

 

fika från igår =), mumsigt.. glass med fruktsallad och massor av strössel! =D (tagen 30/3-11)

 

en bild som är tagen på gården i min rosa bikbok tröja =) (tagen 30/3-11)

 

nu blir de pluggpluggplugg. 

och efter det blir det att gå en runda med syrran , prata ut, u know? =)

så jag säger puss så länge så skriver jag på lördag för imorgon blir det kristianstad dirr efter skolan med jennifer och dom andra i underbara klass 7c <3 / isabellenilssontrorja


Av isabelle nilsson - 31 mars 2011 17:33

tjingeling

skolan idag va chill, jag vet inte riktigt vad jag har gjort idag :p

här kommer iallafall ett collage, från rasten med jennifer på hennes  & mina tights och en bild från när vi var ute och plockade stenar på kemin =)

(och ja mamma, den var avständ i klassrumet, hade bara på den när vi var ute.)

   isabellenilssontrorja/ isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 30 mars 2011 15:06

★ eminem är min stjärna, hans musik får mitt stå, gå & göra allt.


tjingeling. 

ska inte träna ikväll, för jag orkar inte, eller ja, jag känner mig inte bra, tror jag går till gården en liten stund. men jag får se, har jävligt mycket plugg också, så det måste komma i första hand. men nu kommer bilderna från i stan i onsdags med min älsklings flicka jennifer =)

bilderna på oss här är tagna i ett fönster så dom är inte dom bästa, 

jag skriver sen / isabellenilssontrorja


*ser du stjärnan i det blå? den som lyser för oss två, 

du får mig att förstå ditt namn får hjärtat mitt att slå.*

Av isabelle nilsson - 29 mars 2011 20:51

tjingeling

sorry hinner inte in med alla bilderna ikväll

lägger in dom imorgon efter träningen istället

/ isabellenilssontrorja

 

Av isabelle nilsson - 29 mars 2011 20:19

tjingeling ! =) 

hoppträningen gick okej, lordi gick fint & han hoppade bra med =) 

stolt är jag, imorgon blir det skola, idrott med fys & löppning (ute hoppas jag på) och sen blir det träning på kvälllen =) 

nu ska jag nog upp & duscha för jag luktar hest , var bara tvungen att sätta mig lite vid datorn först för har fullt upp med annat sen, :) 

ni ska få bilder på mig & jennifer sen stan i onsdags också, ska bara lägga in dom från mobilen ..

jag låter mobilen ladda över alla 1000 bilderna medans jag duschar och sen gör jag ett inlägg om en stund med bara bilderna ! :D 

/ isabellenilssontrorja


DU 

min ängel utan vingar.<3

Av isabelle nilsson - 29 mars 2011 16:06

tjingeling.

hinner inte göra ett långt inlägg just nu, för jag kom nyss från skolan & utvecklingssamtal och nu är det bara hem , kolla datan lite snabbt även om det inte är det viktigaste :p var tvungenatt få tag i en person :$ ajaa... nu blir det käka kolla lite på skolgrejerna, matte och lite så. sen blir det stallet! / isabellenilssontrorja


bild på mina byxor. 

trasiga jeans.<33

Av isabelle nilsson - 28 mars 2011 21:03

EMINEM - TILL I COLLAPSE   


[Intro:] 
Cause sometimes you just feel tired. 
You feel weak and when you feel weak you feel like you wanna just give up. 
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength 
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up 
and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse. 

[B/W Intro:] 
Go left, go left, go left right left 
Go left, go left, go left right left 
Go left, go left, go left right left 
Go left, go left, go left right left 

[Verse #1:] 
Till I collapse I’m spilling these raps long as you feel em 
Till the day that I drop you’ll never say that I’m not killing them 
Cause when I am not then I am stop pinning them 
And I am not hip-hop and I’m just not Eminem. 
Subliminal thoughts when I’m stop sending them women are caught in webs spin and hauk venom 
Adrenaline shots of penicillin could not get the illing to stop. Amoxacilin is just not real 
enough. 
The criminal cop killing hip-hop filling minimal swap to cop millions of Pac listeners. 
Your coming with me, feel it or not you’re gonna fear it like I showed you the spirit of god 
lives in us. 
You hear it a lot, lyrics the shock is it a miracle or am I just a product of pop fizzing up. 
For shizzle my whizzle this is the plot listen up you pizzles forgot slizzle does not give a 
fuck. 

[Chorus - NateDogg] 
Till the roof comes off, till the lights go out 
Till my legs give out, can’t shut my mouth. 
Till the smoke clears out and my high wear out 
I’ma rip this shit till my bone collapse. 
Till the roof comes off, till the lights go out 
Till my legs give out, can’t shut my mouth. 
Till the smoke clears out and my high wear out 
I’ma rip this shit till my bone collapse. 

[Verse #2:] 
Music is like magic there’s a certain feeling you get when your real 
and you spit and people are feeling your shit. 
This is your moment and every single minute you spend trying to hold onto it 
cause you may never get it again. 
So while you’re in it try to get as much shit as you can 
and when your run is over just admit when its at its end. 
Cause I’m at the end of my wits with half this shit that gets in. 
I got a list here’s the order of my list that it’s in. 
It goes, Reggie, Jay-Z, Tupac and Biggie, Andre from Outcast, Jada, Kurupt, 
Nas and then me. But in this industry I’m the cause of a lot of envy, 
so when I’m not put on this list the shit does not offend me. 
That’s why you see me walk around like nothing’s bothering me. 
Even though half you people got a fucken problem with me. 
You hate it but you know respect you’ve got to give me 
The press's wet dream like Bobby and Whitney. Nate hit me. 

[Chorus - NateDogg] 

[Verse #3:] 
Soon as a verse starts I eat it at MC’s heart 
what is he thinking? I'ma not to go against me, smart. 
And its absurd how people hang on every word. 
I’ll probably never get the props I feel I ever deserve 
But I’ll never be served my spot is forever reserved 
If I ever leave earth that would be the death of me first. 
Cause in my heart of hearts I know nothing could ever be worse. 
That’s why I’m clever when I put together every verse 
My thoughts are sporadic, I act like I’m an addict 
I rap like I’m addicted to smack like I’m Kim Mathers. 
But I don’t want to go forth and back in constant battles 
The fact is I would rather sit back and bump some rappers. 
So this is like a full blown attack I’m launching at them 
The track is on some battling raps who want some static 
Cause I don’t really think that the fact that I’m Slim matters 
A plaque of platinum status is whack if I’m not the baddest. 

[Chorus - NateDogg] 

[Outro:] 
[Eminem & Natedogg Echo:] 
Until the roof 
The roof comes off 
Until my legs 
give out form underneath me 

[Eminem:] 
I will not fall, 
I will stand tall, 
Feels like no one could beat me 



/ isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 28 mars 2011 20:20

tjingeling

idag är det måndag och det var skola, sen efter skolan var det bara att ta bussen hem, käka och sen upp t laxvallen för att sedan löppa ner till persavallen för att träna i 90 minuter, sen blev det bil tillbaka till laxvallen och sen hämtade mamma mig, hem duscha och äta sen nu sitter jag här en stund, snart blir det frukt sallad och sen packa väskan till imorgon.

jag sitter och laddar ner dom bästa låtarna just nu ! =) 

imorgon blir det skola, idrott i skolan, sedan skita i bussen hem, stanna i skolan till tre och sen utvecklingssamtal. det kommer gå bra, hoppas jag iallfall, och sen blir det stallet! =) godnatt när ni nu ska gå & lägga er. 

ni får en låt & en bild / isabellenilssontrorja

http://www.youtube.com/watch?v=fve_Vmu5uqY

orkar inte med när hela rutan kommer upp så ni får bara länken, så får ni klicka er in och lyssna själva =)

och bild....

 

Ovido - Quiz & Flashcards