isabellereinilsson

Alla inlägg under februari 2011

Av isabelle nilsson - 28 februari 2011 16:30

TJA'

nu sticker jag från datorn för att byta om och leta upp min väst, hjälm, spö och så vidare. sen blir det att käka med pappa när han kommer och lämna över datorn till jacob och eliaz. jag måste själv proppa fikorna fulla med godis till lordi som han kan få sen efter passet för jag känner på mig att han kommer vara duktig idag.

hoppas julia ska rida med

puss / isabellenilssontrorja

  

Av isabelle nilsson - 28 februari 2011 15:31

afrostyle med isabellenilsson


      

Av isabelle nilsson - 28 februari 2011 15:19

VA' NÖJD ALLT SOM LIVET GER OCH ALLTING DOM DU KRING DIG SER, 


tjabba tjena hallo, vi säger så! 

nu ska jag proppa min mobil med låtar som medina har gjort, bara för att det är awesome. hehe

idag var det skola :( men jag klarade det, & jag jobbade hela timmen på matten och hela timmen på tyskan ! :D 

och nästa onsdag får jag veta om jag får byta klass eller inte :')

men jag skriver senare, ska tilll stallet sen med , måste få lordi i funktion eller vad man ska säg ;p / isabellenilssontrorja



Av isabelle nilsson - 26 februari 2011 21:23

melodifestivalen sög, hoppas på en trevlig kväll vid datan med film & skype..

imorgon blir det kalas hos farmor och på kvällen gården med emelie och patricia. 

sen blir det sova & fixa kläder t skolan ... :/

film idag - love and other drugs.


HEJDÅ / ISABELLENILSSONTRORJA


  

Av isabelle nilsson - 26 februari 2011 18:59

halllo bloggen & alla läsare..

idag var det att gå upp vid tolv och sen sitta vid datan lite & så, sen stack jag till vår granne för hon ska flytta och hjälpte henne lite med att plocka igordning och så.

sen träffa jag sanna vid fem och nu blir det mat ! 

sen blir det melodifestivalen , hoppas det är bra bidrag idag ! :)

ha en trevlig kväll :) 

/isabellenilssontrorja

Av isabelle nilsson - 25 februari 2011 20:10

tjigenling (-:

time for movi3 ! 

sitter och glor på college road trip just nu.

det är verkligen ett film tips, den är bra.. och det handlar om att föräldrar och i denna sitvationen pappan måste släppa taget om sin 17 åriga dotter som ska börja på college.

och sen är det en liten galen gris som gör allt möjligt oväntat.. hihi

senare ikväll blir det en annan film, jag skriver om den imorgon. 

inatt blir det love and other drugs. en film som jag inte har sett innan, men jag ska se om jag kan skriva om den efter sen..

puss / isabellenilssontrorja

  

Av isabelle nilsson - 25 februari 2011 12:37

tjingeling & förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt nu på lovet, det är skam.

men det har varit så himla mycket att göra jag kan berätta min vecka. :-)


söndag & måndag - madde sov här & var här hela dagarna.

tisdag - farmor och sen privat ridlektion.

onsdag - donken med julia, felicia och emelie & sen stan på kvällen gården med emelie & julia.

torsdag - gården med emelie, sen stan med emelie & sen hem till andre

fredag (idag) - bromölla & bowla först, sen till kristianstad och shoppa & sen ikväll hem till emelie.

imorgon & på söndag vet jag inte. det blir ingen träning på söndag iallfall för farmor fyller år.


men nu ska jag snart iväg & bowla så de är bäst & fixa sig klart,

puss / isabelenilssontrorja


.ps. jag lovar att uppdatera mer, l-o-v-a-r .ds.

Av isabelle nilsson - 20 februari 2011 22:08

tjingeling  =))))))))

nu sitter jag och snackar skype med en JÄTTE SOCIALA

S k o ja aaaaaar.

snart ska jag och madde sova 

puss / isabellenilossontrorja

Ovido - Quiz & Flashcards