isabellereinilsson

Alla inlägg under januari 2011

Av isabelle nilsson - 31 januari 2011 20:35

          

ny tagna bilder från igår! 

nu ska jag käka choklad pudding! ;* /pusssssssssssssss

Av isabelle nilsson - 31 januari 2011 20:30

ttjingeling

varit i skolan idag, hade vanliga lektioner oså, efter skolan stack jag till julia och vi kollade film & lite så :') sen käkade vi och stack t donken, satt där & snackade med människor och drack cola. julia käkade pomes men ja orkade inte ;p

imorgon är det skola, tagga idrotten.

nu ska jag kolla bdb åså / isabellenilssontrorja

  cambild.

Av isabelle nilsson - 29 januari 2011 15:29

tjingeling

kom nyss från stan, min bror och hans lag gick vidare tills karlskrona. klarar dom sig där blire stockholm (y)

iallfall, shoppade medans dom spelade, köpte två bh:ar, en shorta/jeans jacka [typ], svarta leggings, ett par blomiga leggings, en blå mössa och typ 5 burkar cola.

ska platta jacobs hår nu, mpuss / isabellenilssontrorja

  

Av isabelle nilsson - 28 januari 2011 22:15

TJA ! 

hah, jag är jätte trött...är det fel på det? o:

iallfall, träffade sanna en stund innan

imorgon blire stan & sen hem t david med familj

hehe, hejdå :* 


/ isabellenilssontrorja

  

alexander, världens bästa bror.<3

Av isabelle nilsson - 28 januari 2011 17:19

tjingeling bitches'

fastne. hej säger man i sverige. 

HAHA jag vet vad jag pratar om. iallfall hej. eller något


idag var det skolan ja0, har haft fyra lektioner, 60 minuter matte, 80 minuter so, 85 minuters matrast, 60 minuter bild och 80 minuter bild. ändå rätt chill dag och slutade en halv timme tidigare, så har inte riktigt haft 80 minuters bild (a

efter skolan var det att sätta sig på bussen med frida och lovisa och hoppa av bussen och gå hem med emil, dennis, erik och nån mer ;s HAHA sen åt jag, städade mitt rum, fällde ihop soffan sen sanna sov här föra helgen.. haha, lite efter kanske men ah, palla göra det överhuvudtaget... x')  ikväll blir det att käka med familjen och sen träffa cheyerna elin, elma och sanna :)

imorgon blir det stan och sen halvägs till ofm hem t david & hans familj, käka där oså.

nu ska jag försöka få tag i bästus

pussar / isabellenilssontrorja

nn<3

just the way u are - bruno mars.

Av isabelle nilsson - 27 januari 2011 19:04

sluta fråga vart jag kommer ifrån och fråga istället vart jag är påväg.

och om ni vill ha svar direkt så är jag påväg tillbaka, ditt jag kom ifrån.


detta skriver jag till dig, för jag vill att du ska försöka förstå. 

dom senaste dagarna har jag försökt förstå varför det inte är någon som vill ha mig, men jag har inte kommit fram till något svar. det är väl bara att fortsätta tänka på det. men för en vecka sen, lite mer kanske, började jag snacka med en kille som verkligen förstod, verkar så iallfall förså det mesta. vi träffades och han var jätte gullig och så mot mig, trodde för en gångs skull att man var gillad av honom. efter den kvällen tänkte jag inte på något annat än hoonom, vi bestämmde att vi skulle träffas igen. men samma dag som vi skulle träffas fick man en diss och han kom inte, var verkligen ledsen den dagen, nere kände inte för att göra någonting. måddeilla med, sen snackade vi och killen bad om ursäkt för dissen & så. vi bestämmde igen att vi skullle träffas och dagen kom och fick samma diss en gång till, jag började hosta blod. jag har ingen aning om det var dfr eller ddet var något annat, men det kändes iallfall hemskt.. kände som att jag skulle kvävas och satt blodet i halsen. iallfall, nu snackar vi igen och jag klarar inte av att få dissen en gång till. det är meningslöst att försöka om man bara ska komma fram till samma svar hela tiden. det är som att klättra upp på toppen och när man kommer upp blir man ner knuffar igen. meningslöst. 

tack grabben för dissen för dissen, gör inte om det för då jävlar

för jag gillar ju dig..


/ isabellenilsson.

Av isabelle nilsson - 27 januari 2011 18:02

tjingeling

cheyen som skriver nu är cheyen som alltid skriver, fast mycket trött idag hehe

igår var det skola och efter skolan tog jag hål i örat, själv (a är lite stolt. gjode det inte efter skolan, utan typ inatt. haha men iallfall, vill göra ett till 

men mamma blir nog sur då, ska funderar lite till på det ;) 

idag hände inte heller något speceilltt, tänkte kolla teve innan

men vilken kanal man än satte på så var det reklam så jag skett i det ;*

nu ska jag fixa en ny header, puss / isabellenilssontrorja


  

Av isabelle nilsson - 25 januari 2011 15:54

tjingeling

jag har faktiskt inget att skriva idag

igår var det första skoldagen efter helg, segt..

iallafall ska nog leta upp något att käka nu för

mamma ringde och sa att hon kommer snart.

bäst å ha ätit innan det. imorgon blir det skridskor, HAHA tagga -.-

ska gå ner t jössa & tbx, 

ska it skriva mer nu puss / isabellenilssontrorja


  

Ovido - Quiz & Flashcards