isabellereinilsson

Alla inlägg under juli 2010

Av isabelle nilsson - 31 juli 2010 17:39

sha

här kommer bilderna från halmstad, iallafall dom från min kamera sen har jag tagit med mobilen och mammas kamera med så men de kommer senare.

BILDBOMB FRÅN HALMSTAD.

         

resten av bilderna kommer.

ska ut.

puss (L)

Av isabelle nilsson - 30 juli 2010 11:59

sha (:

var ute och åt igår kväll med allihopa, vi möblerade om på hela resturangen för att vi var så många, men ändå en resturang borde ha iallafall ett bord där tio personer kan sitta. jag åt en inbakad pizza som hete ciao ciao. den var faktiskt sjukt god. den borde ni testa (y) sen på kvällen skulle mamma och dom ut till någon pub, jag orkade inte hänka och jag tror inte att jag hade fått det heller. så jag satt vid datan någon timme (orkade inte uppdatera bloggen*) sen duchade jag, käkade en macka och sen gick jag och la mig, inte för att det gick och sova men iallafall det regnade ju som in i *******' och det gör det fortfarande. jag ska sticka in till euro stop en stund nu iallafall och kankse köpa en ny mobil för den jag har nu funkar inte alls :(

den la av igår när jag gick ut med lufsen för det regnade så sjukt mycket, för jag var helt blött.

 

aja, som sagt sticker snart till eurostop :)

sen får jag se vad jag hittar på..

 

 

höööööööörs'

/isabellenilsson.

 

jag saknar min nellie :(

& min madde! :o

 

 

 

Av isabelle nilsson - 28 juli 2010 23:12

 hejhej,

orkade inte uppdatera igår var typ ute med paulina och kevin till elva, sen duschade jag och käkade jag sen sov jag. och idag har jag varit iväg hela dagen och sen vid sju när jag kom hem träffade jag kevin och sen kom paulina och då gick vi ner till östrastranden och badade, så sjukt varmt i vattnet var det, typ 20 grader eller något.

sjukt bäst asså dessa dagarna har varit så gryma iallafall när paulina och kevin har varit här.

 

aja, jag måste sluta skriva nu.

 

paulina wickman.

du är så jävla bäst.


Av isabelle nilsson - 26 juli 2010 15:49

musik bomb.

 

här kommer en bomb med musik från trofast!

 


aja, lyssná.


Av isabelle nilsson - 26 juli 2010 15:41

du börjar bete dig konstigt.

sssha'

  

bild från stranden, stack till stranden idag kom nyss hem, har typ varit där i fem timmar så jag börjar få lite färg (y)

paulina frågade om jag kunde hänga med henne in till göteborg idag. men det blev inte riktigt så för pappa och mamma ville att jag skulle vara på stranden med dom :(

blö, hade hellre varit i göteborg och köpt nya kläder, men det får bli en annan dag. aja, resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det blir väl att chilla lite, kankse ska ner till hundbadplatsen och bada lufsen ikväll förhan får inte vara på östra stranden och sen ikväll ska jag ringa kevin oxå för han har nog kommit hem från ängelholm då. ska fråga om han kan komma hit imon eler på onsdag ,får se vilken dag det blir paulina och vilken dag det blir göteborg med. kankse skulle till ullared någon dag också.

haha, men vi får väl se.

jag måste sluta skriva nu.

men jag kanske gör ett inlägg ikväll..

puss'

isabellenilsson.

 

jag älskar nellie wantzin.

 

enbildtillfrånstrandenigårkväll.

  

Av isabelle nilsson - 25 juli 2010 15:55

sha.

andra dagen i halmstad och det regnar och blåser så det går inte att bada men vid elva idag stack jag, emely, molly, sara & ulle in till euro stop och kollade in affärerna, det är helt sjukt vad mycket fins kläder h&m har fått in nu till hösten. jag tittade och provade lite, men köpte inget det får vänta efter som att det bara är andra dagen. köpte bara tuggumi och godis.

idag landade också paulina i halmstad så det blir kanske att träffa henne en stund ikväll trorjag. men är inte säker för hon bor lite längre bort, hon bor 2 km från stranden och jag bor 400 meter från stranden så det är lite skilnad x)

men jag ska gå ut till molly och emely lite nu och inte sitta vid datan mera nu,

´jo föresten igår var jag och molly ute på kvällen och gick, vi bestämmde oss för att gå till standen men gick inom kiosken för att köpa något. när vi kom in i affären var det;

jag- hej

hansomjobbadedär- hej

jag- vad kostar popcornen?

hansomjobbadedär- 20 kronor

-sågavjaghantjugo-

-sågavhanmigengolfboll-

molly- ursäkta, men vi skulle ha popcorn?!

hansomjobbadedär- oj, jag trodde ni sa att ni skulle spela golf.

 

*asgarv*

hah, asså hur många hör inte skillnad på golf & popcorn? :o

hahah, det är ju två helt olika saker.

 

aja, jag skrev innan på min bilddagbok: (@aabsolutmaddes)

 

jag är bara så jävla trött på alla som klagar på nellie, så jag vill bara säg en sak. och det är , att ni som vill vara mina vänner. måste fan acceptera att jag är vän med nellie också. nellie wantzin är en av mina närmaste vänner och hon har hjälpt mig mest ,hon är den som står och håller min hand när det är som värst, jag vill bara att ni ska veta, att hur mycket skit ni säger om nellie kommer jag aldrig lämna henne, för hon är en stor del av mig , mitt hjärta & min själ. och jag kommer verkligen inte låta våran vänskap påvärkas av er, jag tycker bara att det är lågt. nellie hoppas du inte tar illa upp när jag lägger upp denna texten nu, men jag vill bara att du ska veta att dag som natt ska du kunna ringa till mig och säg att du har problem, så gumman. jag lämnar dig aldrig jag lovar.
du är min halva.

såja, som jag skrev,
är ni vän med mig får ni acceptera att jag umgås med nellie, för jag släpper inte min halva för att ni vill det. jag tvingar er inte att bli vän med henne, ni får tycka vad ni vill om henne, MEN låt henne vara.

jag älskar dig nellie wantzin.

nellie.
mitt hjärta
min själ
jag älskar dig.
storasyster.
<3

 

aja.

sticker nog ut en stund nu.

puss / isabellenilsson..

dagens låt.

Av isabelle nilsson - 24 juli 2010 18:27

sha.

sitter i stugan i halmstad nu, vi åkte hemifrån nio och kom fram halv ett, med ett stop hos farmor och ett på vägen för att fika. nu har jag nyss varit ute en sväng med lufsen utanför. när vi kom hit packade vi bara upp det viktigaste och stack till stranden direkt. men ah, vi doppade oss bara för det var så sjukt kallt. men vi får väl se det kanske blir varmare imon, sen någon dag blir det nog euro stop också, halmstads köpcenter (a)'

längtar ditt.

aja, jag har typ stått & delat potatis i 45 minuter nu så jag ska snart äta idag blire kycklig och potatis (aa'

haha, sen ska jag och molly bada trorjag.

 

 

imed jag sitter på laptopen finns det inga bilder, men jag har med mig kameran men jag tar foton och fotttar lite imon och sen lägger jag kanske in något.

 

nu ska jag kolla till min bilddagbok,

aabsolutmaddes@bdb.

iisabelenilson@bdb.

 

puss / isabellenilsson. 

Av isabelle nilsson - 23 juli 2010 22:43

sha,

halmstad imon. kommer inte uppdatera mycket, men jag åker imon vid 9 på morgonen så sova nu.

åkte EN karusell (hejamig) & ja trodde jag skulle dö.

B O K S T A V L I G E N.

 

önska mig trevlig resa, jag kommer hem nästa söndag(aa'

 

puss! / isabellenilsson.

 

marko,

bästa.

kungen.

stjärnan från ovan.

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards